Alla hjärtans dag!

Hade såklart rätt i att vi skulle sälja en massa blommor och geléhjärtan igår, jag fick även en allergisk reaktion på liljorna som var i en sorts buketter och blev dålig sista timmen.
 
På morgonen longerade jag Szum, och efter jobbet fixade Nisse middag, fläskpannkaka! Han hade även köpt chokladhjärtan. Jag hade köpt pannacotta som det var tänkt att vi skulle fika på kvällen sen men när jag hade varit och ridit Grå, så hade han somnat! Så det får bli en annan dag! Men Grå tog i alla fall rätt galopp hela tiden igår och jag började lite med att rida galoppen som i LB:2 (alltså på diagonalen), så flera höger fattningar och alla rätt galopp! Däremot är inte fattningarna på hjälpen (inte till vänster heller) så det får vi jobba med, och det kommer nog. Men jag har ju tidigare bara varit glad att drt blivit galopp, eftersom det mest blivit tvärnit, bakutsprång eller bockningar!
 
Nu ny dag och nya tag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0