Jobba igen!

Jobbdag i dag eftersom jag tog ledigt på annandagen. Vi jobbar på timme så det gäller att jobba igen man tar ledigt eller omdet är so på söndag att butiken har stängt på en dag man skulle ha jobbat. Men det brukar lösa sig!

I morse longerade jag Wasabi, hon har vilat en vecka vid jul och hon var ju överenergisk redan innan och inte bättre nu. Men ska försöka jobba igång henne igen nu. Efter jobbet och mat så red jag Movie. Det hade hunnit bli 18 grader kallt och klockan var över 20 innan jag var i stallet, motivationen ör inte på topp då! Det var inte Movies motivation heller när vi började men det blev bättre efterhand, hon var fin när vi avslutade och jag frös inte.

Nu ladda för en fullplanerad dag i morgon igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0