Gott slut!

Nu är det nästan slut på det här året också, fort går det! Så här sammanfattade jag det på Instagram: Bästa 2022 var nog ändå Doris och Bob som kom in i mitt liv! 2022 var också året när jag sålde två hästar, men ändå har lika många hästar att rida och jobba... 🤔 Det var även året när Chokladen demolerade en transport och jag lyckades skada mig oräkneligt många gånger, söndersparkat ben, en hov i huvudet, sparkad på handen mm, mm Men framförallt ett år då jag har fått rida och jobba fantastiskt fina hästar, gått flera intressanta och inspirerande kurser, träffat en massa trevliga människor och haft ambitiösa elever.  Jag hoppas att jag utvecklats som hästmänniska och ryttare, och att jag fått vara del i andras utveckling både som hästmänniskor och ryttare, och jag hoppas att denna utveckling fortsätter under 2023 också. Gott nytt hästigt år!
 
I morse longerade jag Wasabi först, hon var lite mer nedtaggad i dag, och red Movie. Det var det hittills bästa passet med henne på banan sen vilan, fortfarande en bit kvar tills vi är tillbaka där vi var i höstas när hon var så sjukt fin att rida men vi är snart där igen!
 
Sen Ica hela dagen, jobbade till 20, och nattning av hästarna. Nu ladda för årets sista jobbdag i morgon!
 
Här är mitt Instagraminlägg:
https://www.instagram.com/p/Cmzqd-ntYGj/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
 
Movie står och väntar på jobb, så fin!
 
Och trött ponny efter ridning! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0