Andra advent!

Andra advent och min värld är ganska julkortslik även om jag önskar mig lite mer snö!
 
Först ut i morse var Chokladen som jag longerade, och sedan red jag Clarinett i skogen. Vidare på jobbet där det varit full fart i dag med. Hem, gjorde mat och sen till stallet och red Wasabi. 
 
Lätt jobb, är väl typ 6 veckor sedan jag satt på henne sist, men det kändes rätt bra. Innan hon gjorde illa sig så var planen back to basic, jobba grunder i skritt, hitta balans och att få henne att ta hjälperna. Nu lägger jag även till att hon ska kunna gå i den form som jag longerat henne i, när jag rider, i både skritt och trav innan vi hår vidare. Alltså med nosen framme (samma linje på nosrygg och bog), öppen käkvinkel och ögat i höjd med höftleden. Vi har lite att jobba på!
 
Sen avslutade jag kvällen med att baka nougatrutor, nu väntar jag bara på att de ska svalna så pass att jag kan skära dom, och sen väntar duschen och sängen!
 
 
Som ett julkort! Från Clarinetts skogstur! 
 
 
Wasabi efter ridning! 
 
 
Nougatrutor på gång! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0