Ytterligare en regndag!

Å så har det regnat lite mer, eller ganska mycket mer, och det var verkligen inte behövligt!

Blev en lugn dag, efter att hästarna var kollade på förmiddagen så bakade jag en sockerkaka, bokförde och tittade på VM-dressyren, allt samtidigt!

På eftermiddagen ljusnande det lite och jag red ut en sväng med Clarinett. När vi var klara kom Movie ägare och hälsade på! Jag red lite först och försökte visa vad vi gjort, och sedan red dottern lite och kände på henne. Det gick väldigt bra och var trevligt. När de åkt, för att komma tillbaka igen i morgon, så tog jag Kayden i töm.

Gjorde middag och sen var det nästan direkt dags för kvällsrundan hos hästarna, kryddade den med att testa lite sadlar och drog hem vattendunken för att fylla så nog blev det ganska sent i dag med. I morgon väntar en intensiv dag men förhoppningsvis bättre väder!

Kayden i töm! 

Bob har börjat fälla fölpälsen, ska bli spännande att se vad som är därunder! 

Sötast! 

La på lite sadlar på stona i kväll, bara intressant att se lite. Här är det Grå som testar med hjälp av Chokladen... 

När jag var klar stod Wasabi kvar vid grinden och ville ha mer uppmärksamhet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0