Tröttare!

Riktigt intensiv dag igår och jag var sjukt trött när den var över... Fortfarande trött faktiskt!

På förmiddagen red jag ut med Clarinett och Chokladen nere vid betet. Clarinett har blivit väldigt tjock nu så hon kommer behöva ridas mer, men min tid räcker ju inte till! Hon är lite mer lättfödd än de andra flickorna, och det är verkligen rejält med bete i år.

Sedan gjorde jag spaghetti och köttfärssås till lunch innan jag åkte till Timrå och besiktade Nisses transport. Blev några 2:or så vi har lite att fundera på. Hade två lektioner på väg hem, sen direkt när jag kom hem drog vi igång med löshoppning!

Vi löshoppade Kayden, Forzett, Movie och Paulas häst. Alla var jätteduktiga! Sen var jag trött, gjorde äggmackor till kvällsfika och sen sov! Nu ny dag med nya projekt och problem att lösa! Fortfarande trött...

Doris hjälpte till med morgonsysslorna! 

Tillbaka till beteshagen med Chokladen efter våran ridtur! 

Forzett på löshoppningen

Och Movie som hittat lite matsäck! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0