Sommarregn!

Så var det regndag igen, ganska less på det nu... Speciellt som det är störtskurar och hällregn varje gång, varfinte ett fint sommarregn? 

Igår jobbade jag på Ica. Efter jobbet så tog jag Wasabi lite i töm, och var även så nyfiken på Movie efter behandlingen så tog även henne i töm. Tycker att det var stor skillnad på henne, trampade på mer bak av sig själv, mjukare på böjt spår och i höger varv kunde jag få mer ärlig böjning i henne. Blir spännande att rida henne sen!

I dag har de hotat med över 50 mm regn, en del har nog kommit redan då det åskat rejält i natt. Jag har mycket att göra men försökt planera så jag inte har så många hästar att rida. Ska ha kurs i morgon så det är lite stök inför det, eller ganska mycket stök inför det, och såklart måste jag rida några hästar så hoppas att det inte regnar hela dagen!

Wasabi igår! 

Så här såg prognosen ut inför i dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0