Sista sekunden!

Så var momsrapporten inlämnad, med en timme till godo! Så skönt att ha det gjort!

Lite svalare i dag, åskat och regnat i natt och sen har det varit svalare ute, dock inte inne på Ica... Jag började i stallet med att longera Kayden, han har vilat en vecka, väl behövligt, och han fick gå i lina så jag fick se lite hur han var. Sedan red jag upp i skogen med Movie. Det regnade lite och det är mycket löv och träd på den turen, jag var helt genomblöt och jag vred ur handskarna efteråt!

Fick byta om alla kläder efter regnskurwn innan jag åkte på jobbet, där var det vidrigt varmt inne i dag och kylarna orkade inte hålla kallt i värmen. Efter jobbet så gjorde jag pizza och sen red jag Chokladen på banan innan jag kunde natta hästarna och sen gjorde jag ett ryck med bokföring och momsrapporten. Blev sent men så är det när man är ute i sista sekunden!

Wasabi och Clarinett hade klistund i morse! 

Linda tog den här bilden i kväll på Fixar och Bob som leker, så roligt för dom! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0