Odräktig!

Nu tror jag att sommaren är tillbaka!

Tidig morgon i dag. Jag och Linda åkte till seminstationen för att kolla Bea som inte fölat, främst för att få ett intyg till försäkringen. Så Östersund tur och retur för att konstatera att hon inte är dräktig. 

Hemma igen blev det fika och sen drog jag igång och red. Clarinett först ut och jag slog på tappskorna på henne, nu är frågan hur länge den sitter? Hon fick gå ett lätt dressyrjobb. Sen kom Linda och vi red ut med Grå och Juliette, och sedan upp på gården och red Kayden. Testade dressyrsadel på honom i dag, jag var orolig för att den skulle klämma vid manken men han tycktes gilla den! 

Sen en dressyrträning, inte helt lätt att träna med fyra syskon som härjar runt banan och en galen kattunge (Doris) som härjar på banan! När de åkt så nattade jag och så blev det en sen middag! Nu ser vi fram emot ny dag i morgon! 

Det blev varken snyggt eller bra, men skon kom på i alla fall! 

Grå fick testa en ljudisolerad huva som jag köpt begagnad åt henne! 

På väg uppför backarna! 

Trött Kayden efter ridning! 

Dressyrsadeln på Kayden 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0