Måndag!

Jobbade igår och varorna kom direkt på morgonen, innan jag ens hade hunnit dricka klart kaffekoppen. Rivstart kan man säga!


Fast jag hade ju börjat dagen nere vid betet och tog Grå i töm. Grå var inte alls på humör och bet mig i armen! Men hon var mest stressad över att hon inte såg de andra hästarna, hon beter sig lite märkligt emellanåt och igår var verkligen en sån dag.

Efter jobbet så red jag Movie. Hon kändes jättefin efter Ulrikas behandling. Jag tycker själv att det redan innan Ulrika var här hade blivit stor skillnad på hästen, från att ha varit lite kort och låst i sina rörelser har hon släppt och blivit loss. Nu var det som att Ulrikas behandling hade fördubblat den förbättringen, och hon känns nästan överrölig nu!

Nu tisdag och jag är lite snorig, Nisse klagade i helgen på att han fått någon barnförkylning så det är nog det jag också fått. Ska försöka ta det lite lugnare, och så klart hålla avstånd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0