Intensiv helg!

Intensiv lördag, och såklart lite regn också. Vi behöver fortfarande inte mer regn!

Jag tog Kayden i töm innan jobbet. Efter jobbet så var det snabba bud att fixa mat och äta, för sen hade jag två pass med hoppning här hemma. Efter hoppningen så jobbade jag Forzett lite med uppsittningsträningen, var själv igår men testade att lägga över benet lite. Går bra fast hon får lite för lite tid, jag önskar som vanligt att jag hann med varje häst mer. Men Forzett är här på de premisserna, i mån av tid!

Avslutade kvällen med glass och planering för denna kvälls foderkurs. Så blir intensiv dag i dag med, först stallet och sen Ica, och i kväll foderkurs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0