Förkylningsdag!

Lite förkyld och gåttpå halvfart, jobbigt att vara sjuk när det är varmt...

Började med att rida ut Chokladen. Hon hade en svullnad på bogen, misstänkte spark men efter att vi skrittat i skogen över en passa stockar så var svullnaden nästan borta! Clarinett fick jogga lite i töm och sen började jag riva den förra hagen och bygga upp en ny. Har lite kvar att göra men har också några dagar kvar på mig.

Upp på gården och red ut Movie. Sen tacosrester till middag och i väg på lektioner. På hemvägen var det styrelsemöte med hästavelsföreningen som jag tog i bilen. Nu hoppas jag att jag är lite mindre snorig i morgon så jag hinner och orkar mycket!
På hemväg med Chokladen! 

Clarinett i töm! 

Movie hittade matsäck i skogen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0