Foderkurs!

Igår morse kändes det verkligen som höst, dimma, kyligt och gula löv i skogen! Men fortfarande fina dagar!

Jag red Movie i skogen innan jobbet igår, efter jobbet var det snabb middag och sen foderkurs. Tyvärr få deltagare, det var redan från början lite för få anmälda men jag bestämde mig för att köra kursen ändå och så blev en sjuk så det blev en liten och intim kurs. Tycker egentligen att det är konstigt att det är så svårt att få deltagare till foderkurserna. Jag får mycket frågor om foder, diskuterar hull på hästarna ganska mycket när jag är på lektioner och jag upplever att det brister mycket i foderkunskaperna hos många hästägare. Och det är svårt med foder, och dyrt, men desto viktigare att försöka lära sig och inte bara lyssna på foderförsäljarna som bara är ute efter att sälja!

Blev inget mer vettigt gjort igår, nu väntar en dag till på Ica!

Movie i skogen med alla höstlöv! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0