Augusti!

Augusti inleds med regn, det hade ju precis börjat torka upp igen efter förra veckans regnoväder så det var väl dags för mer...

Jag jobbade heldag igår på Ica. När jag kom hem var jag sjukt trött och var tvungen att vila lite innan jag kunde börja göra något. Men ute vräkte det ner regn så jag var ändå inte så sugen på att rida. Gjorde kebabtallrik till middag, ganska sen middag, och sen ut i regnet och nattade hästarna. Fick ett ryck och tvättade två täcken när jag ändå var blöt. Sen hjälptes jag och Nisse åt att fästa nummerplåten på hans transport som ska besiktas.

I dag verkar det bli bättre väder, jag hoppas verkligen på en fin augusti nu när juli varit blöt och kall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0