Påskafton!

Blev en påskafton hemma då träningen blev inställd, skönt med tid hemma även om jag ju som vanligt velat hinna med mer!
 
Mockade en lösdrift innan jag började rida. Först ut Zayats som jag red i snön, det var fortfarande för mycket snö för något riktigt bra jobb där men travade lite i snön där det gick och styrde runt träd. Red Grå och Chokladen på banan men mina prinsessor tyckte inte om underlaget som är så att man trampar igenom i bland. Blev ett lättare jobb för dom, längtar till banan är bar! Tog Kayden i töm igen, han testade lite gränser och stod på bakbenen någon gång, då blir han jättestor! Men han verkar snabbt acceptera det man säger så förhoppningsvis går det bra framöver.
 
Sen i väg på en lektion och när jag kom tillbaka så åt jag wraps med färdig kyckling, sallad och kebabsås, jättegott. När Nisse kom hem så fikade vi lite, även Linda kom förbi en sväng. Sen nattning av hästar och så ägnade vi kvällen åt att titta på filmen om Björn Borg som jag började titta på förra helgen. Nu sova och ladda om!
 
Nisses katter Holger och Gottfrid har morgonmys!
 
Kayden i töm!
 
Nackdelen med våren, leran! Känns som att både jag, hästarna och grejerna är konstant skitiga! Här Szum som gjort sig fin, någon som är sugen att rida? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0