Sommarvärme!

Sommarvärme igår, trots att det blåste! Skönt med lite sommarkänsla för nu väntar några dagar med regn.
 
Jag har nästan alla sommar och semesterprojekt kvar att göra, skyller på den brutna armen men det kan ha varit väldigt mycket annat att göra också. I alla fall så började jag med vinterhagarna igår, stolpade om flickornas hage så där fattas bara tråd nu.
 
Sedan longerade jag Wasabi, hon ser ren ut nu efter att troligen trampat på något så hon var öm i strålen. Ska göra ett nytt försök att komma igång nu. Clarinett red jag ut en sväng med och Zippin red jag på banan, hon var inte alls lika spänd som hon var i helgen.
 
Gjorde mat, åt och åkte i väg på lektioner. På kvällen försökte jag sätta på täcken på ett par hästar i mörkret och blev åter påmind om att jag hatar mörker, blir i alla fall lättare nu när hästarna kommer hem på gården där det finns mer lysen.
 
I dag regnar det, inte oväntat men det hade gärna fått vara fint några dagar till för det är lättare att hinna med allt då!
 
Wasabi på banan igår! Hoppas på att kunna jobba henne lite nu så hon får musklad på sig, jag tycker att hon är tunn och gänglig fortfarande. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0