Regnsöndag!

Regn mest hela dagen, tur att jag har fått jobba så jag slapp det!
 
I morse hann jag både longera Zippin och jobba Chokladen i töm innan jobbet, trots att jag var på festligheter igår. Efter jobbet och mat så träffades jag och Linda i stallet och red ut. Jag red Clarinett och hade Lemonaden som handhäst, det gick bra men alla inblandade var nog trötta efteråt - vilket till stor del var Lemonadens fel eftersom hon helst ville göra allt samtidigt och jättefort!
 
Efter stallet följde Linda med och fikade, jag gjorde Päronpaj, blev väldigt bra. Nu ladda för ytterligare en jobbdag, men vädret ser bättre ut till veckan!
 
Ute på tur!
 
Suddig bild men så här såg det ut rätt ofta, sur Clarinett som tycker att Lemonaden är rätt jobbig...
 
Men hon är i alla fall väldigt söt Lemonaden! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0