Höstsol!

Igår sken solen! Tyvärr inte förrän jag kom på jobbet, och när jag sen kom från jobbet hann jag knappt se den innan det började skymma. Men ändå!
 
Jag tog i alla fall Grå i töm innan jobbet. Hon såg jättefin ut fast jag var orolig att hon skulle ha spänt sig när det regnade i torsdags och hon frös. Sen efter jobbet hade Nisse stycka älg och vi hade en massa kött att ta rätt på.
 
Jag hjälpte honom att packa köttfärs samtidigt som jag lagade mat, sen åkte jag och Linda och red. När jag kom hem igen var köttfärsen klar och vi hjälptes åt att packa stekarna, så nu är frysen full. Jag och Linda red ut med Lycka och Bea, Lycka tyckte att det var roligt men tog nog ut sig lite mycket i början när hon var först och drog upp tempot, för sen var hon rätt trött sista biten hem. Men jättetrevlig att rida ut på och det är bra för hennes kondition!
 
Nu är det ny jobbdag på alla fronter!
 
Ute med Lycka! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0