Sista september!

Igår gick det inte att komma in på bloggen så gör ett nytt försök nu. 
 
Det var lite segt igår, duggregn hela dagen och inget riktigt ljus. Jag tog ner en del av sista beteshagen, red Zippin och Grå. Båda två var lite småsur, Grå bara i början och jättefin sen, men jag tänker att hon ska få en vecka vila. Zippin var ändå bättre än i början av veckan, men blev riktigt sur när jag skulle försöka galoppera, det var inte hennes plan för dagen. 
 
Sedan longerade jag Wasabi och repeterade lite uppsittning, hon tror nog att hennes matte glömt bort att hon har ridit på henne. Hon tycks anse att det är dags att rida riktigt snart! Linda kom och vi red ut med Clarinett och Bea, mycket trav och galopp men Clarinett blev inte ens svettig, hon tar ju inte ut sig i onödan!
 
Middag och i väg på lektioner, och åkte och lämnade in tömmen som gick sönder för lagning. När jag kom hem och hade nattat hästarna så registrerade jag in Nisses hästar på jordbruksverket, så nu är det gjort. Sent kom Nisse hem med hingstarna, så det var lite segt att komma upp i morse!
 
Bilder verkar inte gå att ladda upp, får bli senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0