Halvdålig och halvbra!

Halvsjuk och går liksom på halvfart, så klart blir det mesta bara halvbra då!
 
Jobbigt att jobba i dag, fredag och dessutom lite halvdålig, tänkte nästan g hem efter lunch men det blev bättre. Såklart var jag trött när jag kom hem, blev thaisoppa till middag och sen stallet.
 
Tog Zayats som fick fortsätta förbereda sig för uppsittning, i kväll var vi utanför boxarna och jobbade. Nyttigt att kunna arbeta på olika ställen och det är ju faktiskt där jag ska sitta upp sen. Förutom pallträningen där jag kom så långt att hänga över henne från pallen och lägga vikt i en stigbygel, så började jag med att rida från marken. Dvs att jag går bredvid och startar, stannar och styr, det har jag stor nytta av sedan när jag börjar rida.
 
Red även Clarinett som fick gå dressyr som uppladdning inför träning, vi ör båda lite frustrerade så lite hjälp behövs nog!
 
Nu försöka sova och hoppas på att vara piggare i morgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0