Frost!

Minusgrader och frost i morse, otroligt vackert och för en kort stund längtade jag nästan till vintern. Dock var den tanken kort!
 
I morse tog jag Wasabi i töm, hon börjar hitta balansen i galoppen och var riktigt fin! Sedan tog jag Zayats till stallet för första gången, inte helt okomplicerat då det nog tog längre tid att gå ner till stallet än vi sedan jobbade på banan. I dag gjorde vi förberedande jobb för longering, hon fick skritta på liten volt runt mig och träna start och stopp. Själva jobbet gick betydligt bättre än att gå ner till stallet, men det kommer nog det med!
 
Ica-jobb och efter jobbet hade jag och Linda stora ambitioner att rida ut i mörkret. Men all energi rannav oss då vi var trötta och sega, i stället red Linda lite barbacka på Bea och jag jobbade Zippin i töm. Nu sova igen, är verkligen trött nu!
 
Wasabi i höstsolen!
 
 
 
Nisses kattunge hittade en korg som han givetvis var tvungen att lägga sig i! Han är verkligen gullig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0