Fredag!

Stöket i mitt liv fortsätter, det är ju alltid något som jäklas!
 
Igår morse longerade jag Zippin och red Szum. När jag höll på borsta Szum efter så ni en hästtransport och en ny häst! Det är en basjkir som heter Zayats som ska vara här på inridning. Hon undrade nog vart hon hamnat och det var lite tveksamma steg ut till hagen, tror att hon behöver några dagar att landa nu.
 
När vi sedan skulle åka vidare till Nisse för att hästägaren hade även med ett golv till honom så gick hans bil sönder! Så jäkla onödigt! Jag körde efter honom upp på byns verkstad men det slutade med att han fick ta bärgare! Själv åkte jag på jobbet!
 
Efter jobbet så var jag först och tömkörde en ponny innan jag nattade hästarna och sen åkte och åt tacos! Vid det laget hade de andra hunnit äta klart men det fanns kvar till mig. Var nog bra med mat i alla fall men blev ingen sen kväll för jag hade varit trött hela dagen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0