En solig höstdag!

Efter regn kommer sol, och sen ännu mer regn... Riktigt fint, och varmt, höstväder igår men i dag regnar det igen! Bil verkligen inte ha mer regn nu!!!
 
Jag började igår med lite fix, tog hem transporten som stod kvar nere på betet. Bakluckan gick ju sönder där och sedan fick den stå kvar för att ha grejer i, men nu står den hemma och skäms i stället. Sedan red jag, för Zippin som inte alls var på humör så vi red runt träd i skogen. Jag red även Szum, Lycka och sist ut Clarinett som fick skritta i skogen och sedan några minuter på banan med travi låg form och galopp i lätt sits.
 
Hjälpte Nisse att flytta en häst, gjorde pizza, åt och sedan i väg på några lektioner. Avslutade hemma med dressyrträning för Linda. I dag ska det regna och det känns tungt... Ska försöka få lite gjort i alla fall, men jag är less på regn och blöta nu!
 
Morgontrött Baloo som sovit på plasthögen! 
 
Mycket löv i skogen nu, här med Zippin 
 
Szum efter ridning! 
 
Sol i skogen med Clarinett! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0