Måndag!

Måndag igår och inte jättemycket gjort! Lite panik över att snön och vintern kommer nu, och jag inte är säker på att allt är gjort som ska göras. Och inga vinterskor tycks jag ha...
 
På morgonen igår så fick Wasabi gå i töm ute i sommarhagen, hon är väldigt kräsen på underlag trots framskor men nyttigt att få jobba på nytt ställe och andra förutsättningar. Sen Ica-jobb och middag. På kvällen gjorde jag uppsittningsträning med Zayats, och kunde lägga över benet och sätta mig kort och lätt även när vi höll på ensamma. Avslutade med att natta både mina och Nisses hästar, han är fortfarande sjuk, och lite bokföring. 
 
I dag snöar det och jag vet inte om jag ska vara glad och förväntansfull eller stressad och orolig... Men jag gillar ju snö!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0