Lapphandskar!

Nu är det snö igen, frågan är väl bara hur länge den stannsr?
 
I morse var det dock ingen snö när jag började med hästarna. Jag longerade Zayats, hon får mjukstarta lite efter en veckas vila, och red Chokladen i skogen. När jag var ute med Chokladen började det snöa och när vi kom tillbaka var drt riktiga lapphandskar!
 
Sen Icajobb och det snöade nästan hela dagen! Efter jobbet åt vi hamburgare och sen till stallet. Jag longerade Dajmen och gjorde lite pallträning men inget seriöst då hon var lite spänd. I stället fick hon stå och vänta vis pallen när jag hjälpte Sanna lite som red Bea. Så mycket mer blev det inte gjort den här dagen!
 
I skogen med Chokladen och det har börjat snöa!
 
När vi kom tillbaka var det stora flingor, riktiga lapphandskar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0