Kylan är här!

Då är det bara att vänja sig vid kylan!
 
-17 grader igår morse när jag longerade, en glad och busig, Szum innan jobbet. Och ungefär samma kyla när jag sedan på kvällen, efter att ha gjort pizza till middag, jobbade Chokladen i töm. Man är ju inte van vid kylan men det går ju ganska bra bara man kommer igång, men det är ju en massa annat som är jobbigt och ställer till det i stället. Igår var jag väldigt irriterad på vattendunkarna vars lock frös fast hela tiden!
 
Men vi hinner nog vänja oss, ser ut att bli kallt ett tag framöver. Bättre med kyla än slask och is, men det får gärna hålla sig varmare än -15 grader så jag kan ha lektioner i alla fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0