Is och sol!

Jag tycker ju inte att jag hinner något alls på dagarna. Men igår så red jag en häst, tömkörde tre, longerade en och hade fem lektioner, dessutom mockade jag en lösdrift, lagade mat och körde bil 10 mil. Är ju ganska mycket ändå!
 
Som tur var blev det sol igår, lite tröst när det blivit is och halka. Hos mig är det is på gården, och halva ridbanan men ingen kris än. Jag joggade Grå och Clarinett i töm, red Lycka i skogen och det var första gången jag red upp henne där, hon tyckte att det var ganska jobbigt med klättring och allt man var tvungen att lyfta på fötterna för. Sist longerade jag Szum i en av sommarhagarna.
 
Sen mat och först i väg till ett ställe på byn där en tjej red två lektioner på sina små ponnyer. Så i väg till Liden där jag hade två lektioner och tömkörde en häst fördelat på två ställen och när jag kom hem så red Linda dressyrträning. Sen nattning av hästar, fika och sova! Nu väntar jobbhelg på Ica!
 
Grå i solen!
 
Lycka innan avsittning! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0