Allhelgonasöndagen!

Frost och sen lite snö på det, känns som att vintern är på väg!
 
I morse försökte jag använda en av sommarhagarna för att jobba hästarna i när banan är frusen, det var inte jättebra underlag där heller, men Grå och Szum fick jogga, lite i töm i alla fall.
 
Efter jobbet, och fläskpannkaka till middag, red jag och Linda ut med Clarinett och Bea. Det hade kommit ett tunt lager snö men fortfarande inget riktigt bra underlag så det blev mest skritt. När vi kom tillbaka kom de och körde ut balar åt hästarna, och sedan nattade vi Nisses hästar innan det blev te och kvällsfika. Tyvärr hänger ju bokföringen över mig så jag bokförde samtidigt som vi fikade, pratade och tittade på tv, kanske inte så effektivt...
 
 
Fina bilder blev det i alla fall, även om det inte blev så mycket jobb för dom! Här 50 nyanser av grått! 
 
Och så Szum, visst är han fin? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0