Tisdag!

Börjar kunna ana lite vårvärme, om det inte vore för att det blåste så kallt...
 
Jag började igår med att göra klart den hage som jag började med förra veckan, det har torkat rätt bra men är ju lite för lite gräs än men jag hoppas att det ska sätta fart. Hästarna är sugna på gräs och jag vill gärna ha ut de i lite roligare hagar snart.
 
Sedan longerade jag Zippin, hon är sjukt brunstig nu, och jobbade Szum i töm. Red lite dressyr på Grå och skrittade ut Chokladen. Vi har inte ridit ut, förutom i skogen, på hela vintern, eftersom hennes matte är lite rädd för timmerbilar, men förutom att hon tittade lite och var spänd så gick det jättebra. Sen gjorde jag mat, åt och åkte i väg på ett par lektioner. Väl hemma igen så var det ju kväll och bara kvar att natta hästarna. Nu ny dag och det verkar blåsa i dag med!
 
Szum i töm!
 
Choklad på tur! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0