Som en midsommarstång!

Sommarkänsla nu med hästarna på bete och sol, om än blåsigt!
 
Jag började jobba hästarna nere på betet igår förmiddag. Tog Grå och Lemonaden i töm, mest för att hitta lite rutiner där nere. Sen jobbade jag på Ica och när jag kom hem var det snabb middag innan jag och Linda skrittade ut i skogen med Zippin och Bea. Avslutade kvällen med fika!
 
Idag tycks det fortfarande blåsa men jag tror att det ska lugna ner sig, och i helgen väntar finväder! Jag ska i vanlig ordning rida och fixa hagar i dag!
 
Grå jobbar i töm nere på betet!
 
Lemonaden!
 
Kvällens ridtur var som att rida rakt in i en midsommarstång! Löv och blad överallt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0