Sköna maj!

Lite lugnare dag igår och det var nog behövligt!
 
Jag red Zippin på morgonen, trots att hon var brunstig och sur att göra i ordning, så pass att hon sparkade mig med frambenet när jag tränsade, så kunde jag fortsätta ridningen där jag avslutade dagen innan. Så skänkelvikningar  trav på hörnlinjen fungerade fint.
 
Sen åkte jag på massage, det var verkligen nödvändigt eftersom jag haft så ont i axlarna och nacken nu, och bättre blev det för i natt har inte högerarmen domnat bort! Tog det lugnt och fikade lite efter innan jag gjorde nästa ryck i stallet. Då tog jag Grå i töm och red Chokladen, med henne red jag igenom dressyrprogrammwt som jag ska rida på den digitala dressyrtävlingen vi är anmäld till. Kan konstatera att det finns mycket att jobba på och att det är svårt att rida program! Sedan red Paula lektion, hon fick också rida skänkelvikningar på hörnlinjen, innan jag och Nisse åkte upp på byn och åt!
 
Sista rycket i stallet så red först Linda träning, hon är anmäld på samma digitala dressyrtävling som jag och vi tränade på programmet, konstaterade återigen att det är svårt att rida program! Avslutade veckan lika drömmig som jag började den, Lemonaden i töm ute i solen i sommarhagen, och hon var jättefin!
 
Nu ny vecka och först Ica-jobb!
 
Wasabi var väldigt trött igår, inte så konstigt efter lördagen. Här är det Bea i fronten!
 
 
 
Avskrittning av Chokladen ute på vägen
 
Lemonaden i töm ute i sommarhagen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0