Nu kommer gräset!

Nu kommer gräset! Igår blev det en tydlig temperaturhöjning, inga minusgrader på natten och igår kväll lite regn. Nu måste gräset sätta fart!
 
Jag jobbade mest igår, tog Chokladen i töm på morgonen. Efter jobbet så fick även Lemonaden gå lite i töm ute i sommarhagen, och sen gjorde jag ett ryck med bokföringen.
 
I dag är det sol och redan varmare än det varit på typ hela våren! Jag tänkte släppa ut hästarna i nya hagar i dag och jag tror att de kommer bli nöjda!
 
Chokladen på banan på morgonen!
 
Medan Zippin och Juliette tog en vila på frukosten!
 
Trötta flickor!
 
Wasabi får lite mer kraftfoder än Bea så hennes räckte lite längre, men det var tydligen inget problem för då kunde man dela på det som var kvar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0