Kalla maj!

Fy vad kallt det är! I dag har det blåst iskalla vindar!
 
Kändes rätt hopplöst när jag på förmiddagen gjorde i ordning gräshage och det snöade! Ångrade att jag inte hade vinterjacka då det var kallt, snöade och blåste rejält! Gick runt lite drygt halva hagen så inte så mycket kvar nu, men fattas gräs!
 
Jag vet inte om det var vädret som blåste bort motivationen men det blev inte så mycket hästjobb gjort. Hästarna har dessutom var spralliga, stökiga och busat massor i hagarna. Men jag tog Wasabi och Lemonaden i töm, och red Clarinett upp i skogen. Hon studsade runt en del innan vi kom i väg men sen gick det rätt bra trots att det blåste ordentligt i träden. Det hade torkat bättre än väntat så nu kan vi rida där med!
 
Sen middag och i väg på lektioner. Hämtade en höbal också som Linda hjälpte mig att rulla in i hagen. Nu har jag frusit klart för i dag, i morgon måste det bli bättre!
 
Wasabi i töm!
 
 
Vädret ser mer lovande ut till veckan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0