Hästsöndag!

Riktigt bra höstdag, trots att jag var tvungen att vara på Ica och jobba.
 
I morse innan jobbet så red jag och Clarinett ut en sväng. Efter jobbet och pastagratäng till middag så red jag först6t Zippin som fick jogga lite på banan. Sen dressyr med Grå och sist ut Wasabi som fick lösgaloppera lite. Efter att hon busat av sig den värsta energin så tränade vi lite visning vid hand, och det behöver vi nog träna mer på... Hann även bokföra lite när jag var klar i stallet!
 
Det här är rättvis fördelning enligt Clarinett, hon tycker att hon är generös som delar med sig med en hög till sina kompisar i alla fall.
 
Clarinetts öron på uteritt! 
 
Wasabi fick prova visningstränset också!
 
Full av bus! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0