Finn ett fel!

Gårdagens lek var nog "Finns ett fel!"
Zippin igår morse, det här var alltså inte hagen hon var i på kvällen innan...
 
Och på eftermiddagen hade Lemonaden valt en lite annorlunda lösning när hon stod mellan hagarna!
 
Annars var det en ganska somrig dag igår, så pass bra väder att det gick rida i linne. Jag tömkörde Chokladen igen och släppte sedan ut henne med kompisarna igen. Zippin red jag och hon fick trava bommar, Grå gick dressyr och helt plötsligt släppte allt i galoppen. Hon fattade den där svåra höger galoppen och i vänster kunde vi rida galopp delen från LC:1. Som avslutning tog jag Dajmen i töm. 
 
Sen mat och i väg på lektioner och hämtade en bal. På kvällen rullade jag ut balen, tog in hästarna och fixade lite med manen på Wasabi. Sen fick jag vänta in Nisse som hjälpte mig in med mellanväggen i transporten, och så hann jag hänga en hel tvätt innan jag insåg att den inte var riktigt tvättad.. Är någonstans gav jag upp gårdagen! 
 
Nu ny dag och nya projekt! 
 
Många som blev glada när Chokladen kom tillbaka till hagen! 
 
 
Mina katter chillar i solen!
 
Avskrittning på Grå!
 
Innan avsittning! 
 
Dajmen på banan! 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Hehe, med hästar vet man aldrig vad som kan hända. Vilka busfrön! Vad bra att det lossnade i galoppen, man blir alltid glad när det går framåt.

2021-05-20 @ 09:45:44
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0