Arbetsam lördag!

Fyra jobbdagar kvar på Ica innan en veckas semester därifrån! Ska bli skönt även om det ju inte blir någon "sitta i solstolen semester", planen är att stängsla och rida!
 
Det behövs nog lite semester nu, i dag har det i alla fall varit en arbetsam dag. I morse jobbade jag Zippin i töm ute i sommarhagen, brunsten börjar lugna sig och man kan borsta henne igen utan att hon skriker!
 
Efter jobbet åkte jag direkt på ett par lektioner och tömkörde den islänning som jag red in i somras, och hämtade en höbal. Hemma igen så gjorde jag en sen middag innan jag åkte till stallet och rullade ut balen jag hämtat, kände mig duktig som rullade ut den alldeles ensam ut i hagen! Sen han jag lite bokföring också innan jag blev alldeles för trött!
 
Zippin jobbar i töm ute i sommarhagen!
 
 
 
Lite söt då med sin rosa mule! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0