Vinter igen!

Vinter i dag igen, snöfall och nu i kväll - 12 grader kallt. Förstod väl att det inte var vår redan!
 
Halkigt på gården i morse då snön lade sig ovanpå isen så fick göra i ordning stona vid hagen. Red dressyr på Chokladen, och Lemonaden och Clarinett på slingan. Sen kunde jag ta ner Zippin till stallet, även hon fick gå på banan och lite lätt jobb med skänkelvikningar och lite övergångar till trav.
 
Sen middag, och där någonstans kände jag att jag nog inte var riktigt pigg. Så i stället för att rida Szum så tog jag en extra timme på soffan innan Linda red lektion, jag hade skottat fram bommarna så det blev bomjobb och lite småskutt för henne. Nu hoppas jag att det är falskt alarm att jag ska bli sjuk och att jag är pigg i morgon igen. Känns i alla fall lite bättre nu än i eftermiddags. 
 
Lemonaden är rätt jobbig att göra i ordning vid hagen. Hon har liksom svårt att låta bli att kolla på allt.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0