Vårväder!

Härligt väder igår med sol och många plusgrader, men varför måste det blåsa så fort det är fint väder?
 
Jag skulle få två höbalar på förmiddagen och i väntan på dem så gjorde jag lite pyssel som att sopa, pyssla och fixa med hagarna somsnön, älgar och hästar gått hårt åt i vinter. Än har ju bara övertråden tinat fram men i alla fall en början. När balarna var på plats så red jag Grå och Szum på banan och sen Chokladen i skogen.
 
Snabb middag och i väg på lektioner, och inte mindre än två hästar att rida. I dag verkar det också bli fint väder och även i dag har jag en massa uppdrag som väntar!
 
Så skönt att kunna rida i ridbyxor utan långkalsonger, i mars. Helt otroligt!
 
Baloo gillar också vädret!
 
Jag skulle fota takdroppet i Bea och Wasabis lösdrift som såg så fint ut, men Bea ville vara med på närbild!
 
Själva takdroppet blev ju inte alls bra på bild!
 
Szum med vind i manen, förstår inte att det ska blåsa varje gång jag ska göra något med Szum! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0