Våren stormar in!

Det verkar som att våren tänker storma in i år, i år med för det verkar vara lika varje år. Stormvindar i dag, jättetråkigt när jag är ledig och dessutom solen var framme men så är det! Dessutom blankis så det har varit spännande att ta sig fram! 
 
I stället fixade jag lite med staketet, Wasabi och Beas hage är lagad en massa gånger i vinter när de andra stona har ockuperat deras hage så den var i behov av lite kärlek. Har rensat upp och bytt till ny tråd och nya isolatorer på den delen som varit utsatt. Sen longerade jag Szum och Zippin, gjorde i ordning utanför hagen och när jag kom tillbaka med Szum så hade hans täcke blåst i väg en lång bit. Inget bra väder att jobba häst i!
 
Gav upp och tog i stället och städade lite, gjorde ett nytt ryck i stallet lite senare. Då blåste det lite mindre i alla fall, jag tog Clarinett i töm innan nattning av hästar och sen kom Linda och vi åt tacos. Så det slutade med att jag är alldeles för mätt i dag med!
 
Clarinett i blåsten! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0