Som en räkmacka!

Fredagen rusade också i väg, det känns som att det varit mycket den här veckan. Alla har börjat tina fram och det har nog varit tre eller fyra gånger så mycket lektioner och träningar denna vecka om man jämför med för några veckor sedan. Roligt såklart, och det behövs, men det blir lite mycket emellanåt och det känns som att jag inte hinner med mina egna hästar. Tur att det snart är sommartid och ännu ljusare kvällar!
 
Jag red i alla fall Grå och Chokladen på slingan igår innan jobbet. Det var fruset och svallis utanför stallet så jag fi k göra i ordning vid hagen. Går ju ganska smidigt ändå och två hästar motionerade på ett kick. Sen ombyte och fika och i väg på jobbet, där det var lönefredag men ändå bra flyt och inte så stressigt. 
 
Efter jobbet så gjorde jag räkmackor till middag, så gott! I stallet så longerade jag Zippin över bommar. Underlaget var fortfarande helt okej på banan. Nu är det jobbhelg och mer jobb väntar!
 
Chokladen hade tagit sovmorgon och ville inte alls rida på morgonen!
 
Ändå pigg och glad när vi kom igång! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0