Lite bättre fredagskväll!

Blev en lite annorlunda fredag igår, men roligt att göra något annat ibland!
 
Efter jobbet, där jag smet en timme tidigare, så åkte jag direkt till stallet och förberedde nattningen där eftersom jag skulle få hjälp med den. Sen duscha och så åkte jag och Nisse på Hallstaberget. De har After Work där på fredagar med ett par maträtter och en efterrätt med dryck till bra pris. Nu i coronatider är det väldigt uppstyrt med förbokning, bordsplacering och så men ändå bra mat till lägre pris. Det var min födelsedagspresent till Nisse som fyllde för ett par veckor sedan. Igår hade de nattbakad och örtövertäckt karré med potatisgratäng och äppelkaka till efterrätt. Kan säga att vi blev mätta i alla fall!
 
Den här helgen ska jag mest vara hemma och rida, och såklart verkar det ska blåsa hela helgen! Tycker att det blåser jämt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0