Student!

Student-tider och jag vill inte tänka på hur länge det är sedan jag tog studenten!
 
Ica-jobb igår, äckligt varmt att jobba, mycket kunder och varor, och en kort i personalen, som vanligt alltså! Efter jobbet åt jag resterna av rabarberkrämen till mat innan jag åkte och red. Clarinett fick gå ett lätt dressyrpass i gräset bredvid betet och lyckades tappa sin andra sko också! Chokladen fick gå ett pass i töm.
 
Nisse var på studentskiva och eftersom den inte stängt för kvällen när jag var klar hos hästarna så gjorde även jag ett spontant besök där. Själva studenten hade dragit vidare men jag fick lite smörgåstårta och några timmars surr!
 
Chokladen igår! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0