Soppatorsk!

Igår hade jag soppatorsk, i dag bilen!
 
Morgonen spenderades nere på betet, jag tog Chokladen i töm och red ett lättare dressyrpass på Clarinett. Hon känns faktiskt riktigt fin nu, trots att hon drullat bort skorna och att det var lite blött där vi red, nästan så jag börjar fundera på att anmäla till tävling. Men bara funderar...
 
När jag åkte från hästarna fick jag soppatorsk. Inte helt oväntat då jag hällde i reservdunken i bilen igår, men jag har inte haft möjlighet att tanka då jag inte fått in pengar. Nisse kom och räddade mig i skogen så jag var faktiskt bara några minuter sen till jobbet, och då med tankad bil! Jag blev räddad av att jag fick in några kronor på kontot, i alla fall så jag kan köra några dagar till, och det känns bra! Man kan säga att flödet in på pengar är ganska ojämnt och oförutsägbart...
 
På jobbet var det mycket utom ett par timmar på eftermiddagen när Sverige spelade fotboll. Efter jobbet gjorde jag spaghetti och köttfärssås till middag och efter det longerade jag Zippin över hinder och gjorde ett ryck till på hagen dom jag pysslade med igår. Nu fattas det bara lite tråd på den, sen är det bara att flytta dit hästarna!
 
Dimman låg över älven i morse, och blev fin bakgrund till hästarnas hage!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0