Sista maj!

Sista maj i dag och jobbdag!
 
Grå fick jogga lite i töm på morgonen innan jag åkte på jobbet. Tänkte att det kunde vara bra efter hennes galopptur igår, kunde inte se några stelheter eller konstigheter men givetvis lite mer stum i musklerna än vanligt och kanske lite mer gallig i höger fram än innan hon drog. Men bra för henne att jogga bort lite träningsvärk.
 
Efter jobbet så gjorde jag pastagratäng och fixade till (dvs drog upp en extra tråd) en hage åt Szum och Zippin, innan jag red Chokladen. Vi ska på Pay and ride i morgon och laddade upp i kväll med att hoppa lite! Låga, små täcken men det är roligt för hon hoppar bra och hittar inte på hyss! Jag hoppar ju egentligen inte längre efter att ha åkt av Clarinett lite hårt men det är roligt att småskutta lite med Chokladen. Jag tror annars att hon är i en fas just nu så det gäller att inte ha för höga krav i morgon. Tycker att jag fått lite mer tryck i henne men hon hamnar då mer i framvikt och blir tjafsig i handen. Tror och hoppas att det kommer bli bättre med mer styrka!
 
Nu ska jag försöka sova och ladda för i morgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0