Dagen innan midsommar!

Lång och intensiv dag i dag!
 
Började i morse med att åka i väg på lektioner, en häst tömkörde jag också. Sen till Ica där jag ramlade in mitt på dagen i värsta surret av handel. Varit bra fart och vi har hållt igång bra hela dagen. Tanken var att jobba med Pricken på kvällen efter jobbet men jag kände att jag inte orkade, försöker ta honom i morgon. Så det blev i stället vitlöksbaguetter och räk och kräftröra från charken till kvällsfika och en massa surr med Nisse. Nu hoppas jag på att somna lite lättare än igår, i morgon ställer jag klockan ännu tidigare!
 
Flickorna tyckte att det var varmt i kväll och hängde under träden!
 
Grå var så trött att läppen hängde! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0