Sommarhetta!

Äckligt varmt i dag med! Jag har jobbat och även på jobbet är det sjukt varmt, 29 grader i fikarummet!
 
I morse longerade jag Dajmen och testade Wasabis sadel på henne, den sadeln hade hon förut men har haft Clarinetts nu men jag tycker inte att den ligger bra längre. Men Wasabis låg ännu sämre.. Måste klura lite!
 
Sen på Ica i värmen och med högt tryck med kunder, man blir så jäkla trött! Så efter jobbet gjorde jag lättlagad middag, färdig potatisgratäng och rostbiff och sen blev det någon timmes vila. Vid 20.30 var tempen bättre ute och jag hade laddat om, så då red jag Zippin lite dressyr med skänkelvikningar på hörnlinjen och diagonalen. Och sedan ner till betet där Chokladen fick gå lite dressyr på vändplanen och jobba med att trava långsamt och komma upp med nacken.
 
Nu har jag hunnit fika och duscha och givetvis är klockan över midnatt!
 
 
Dajmen i morse!
 
Mot solnedgången! Avskrittning med Chokladen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0