Sjukhusbesök!

I dag var det återbesök för frakturen, men inte blev jag nå klokare av det!
 
I morse kollade jag hästarna och gjorde bakbromsträningen med Chokladen, sen ombyte och i väg till sjukhuset. Först röntgen, sen en timme väntan och så 3 minuter hos läkaren. Blev inte något klokare, fick inte svar på några frågor men det såg tydligen bra ut och jag ska tillbaka om 3 veckor till en arbetsterapeut för avgipsning och övningar.
 
Jag åt lunch och åkte till jobbet direkt. Efter jobbet gjorde jag varma mackor innan en sväng till hästarna och longering av Dajmen. Avslutade kvällen med milkshake gjord av mjölk, vaniljglass och Lindas hemgjorda jordgubbssylt. Nisse har varit på möte och är inte hemma än, jag lär sova innan han är det.
 
Baloo ville åka bil i morse! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0