Mulet!

Skönt med en lite svalare dag, igår var det runt 20 grader, mulet och lite småregn stundtals. Väldigt skönt efter heta dagar med sol!
 
Jag började nere på betet med att rida Clarinett ner till det andra betet och rida lite dressyr där. Sen fick Chokladen gå i skogen och Grå i töm ute i gräset. Fortsatte uppe på gården med att rida ut Zippin. Sen var det meningen att jag skulle ha en lektion men hästen hade troligen fått ett getingstick och var svullen så vi avbokade det.
 
När jag kom till Nisse var gården full av folk och barn, det var två familjer som hade vägarna förbi, när de åkt gjorde jag mat och sen i väg på lektioner. Hemma igen blev det varma mackor till kvällsfika och nu är det ny dag och nya tag!
 
Zippin i skogen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0