Snökaos igen!

Och hela tiden kom det bara mer å mer å mer... Snöar igen, och inte bara lite heller... 
 
I morse hade det som tur var inte börjat snöa så kraftigt än eftersom jag tappade telefonen i snön när jag vattnade och fixade. Hittade den som tur var innan jag åkte på jobbet. När jag kom från jobbet så snöade det betydligt mer, och när jag kom till stallet efter att ha ätit så kom traktorn dit och skottade, och när jag tv timmar senare skulle åka så hade det kommit 6-7 centimeter på den stunden!
 
Jag red i alla fall Chokladen, mest för att jag faktiskt var väldigt ridsugen. Eftersom Chokladen är så lite riden nu så longerade jag lite först och sen travade vi runt i snön. Igår tyckte jag att banan började vara okej men nu är den återigen översnöad och det blir ju inte så mycket dressyrjobb utan mer snöpulsning. Men Chokladen kändes jättefin och det var roligt, trots att vi var helt snötäckta när vi var klara.
 
Nu hoppas jag att det inte blir plusgrader och regnblandat i morgon, då får det hellre toksnö!
 
Chokladen innan uppsittning! Ser lagom taggad ut! 
 
Vi var som snögubbar när vi var klara! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0