Riktig vinter!

Nu har vi vinter på riktigt!
 
Kallt även igår lördag, runt - 20 grader både före och efter jobbet. Säkert soligt och fint på dagen men då var ju jag på Ica! Longerade Szum innan jobbet, efter jobbet och en middag bestående av plockmat typ tacos, men med andra smaker (kyckling, sallad, guacamole, annan sås, grönsaker och vitlöksbaguetter) så tog jag Grå i töm. Tänkte även ta Zippin men kunde inte fånga henne, det är inte helt enkelt. När hon märker att jag tänker ta henne så börjar hon jaga igång de andra hästarna så det blir stökigt i hagen, det är inte bara att stänga in henne i ett hörn för hon kickar och jag kan inte locka med godis eller kraft för då kommer bara de tre andra hästarna.... Men nu har jag en ny plan med detta så vi får se om jag får någon lösning på det, lär ta några dagar i alla fall.
 
Nu på morgonen är det ännu kallare än igår! Jag tycker att det är jobbigt med kylan, man oroar sig för vad som ska gå sönder eller frysa ihop. Dessutom vill jag ju rida nu när vi fått snö!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0